Wednesday, December 9, 2009

Anugerah Pelajar Cemerlang Part 1



Saat yang dinantikan telah tiba. Setelah mengharungi ujian dan peperiksaan, akhirnya keputusan yang dinantikan telah diumumkan. Alhamdulillah dapat juga saya tempat di kalangan pelajar terbaik di SRK Lok Yuk Likas. Semoga dengan mendapat Tempat Kedua di dalam Kelas akan menjadi titik tolak kepada saya untuk terus berusaha lagi. Pada 11 November 2009, majlis penyampaian hadiah dijalankan di kelas saya untuk semua pelajar dari tahun satu ke tahun 6. Selain mendapat tempat kedua di dalam kelas, dapat juga saya pelajar terbaik 2 lagi mata pelajaran. Matematik dan ....... Tapi sedih juga sebab tak dapat terbaik mata pelajaran Bahasa Arab. Insya Allah. Semoga tahun depan lebih berjaya.

Abang pun dapat terbaik matapelajaran bahasa Melayu, Kemahiran Hidup dan tak ingat sudah satu lagi Saya dapat 2 piala dan tiga sijil. Alhamdulillah. Terima kasih cikgu, Terima kasih Abah, Umi dan Abang.
Seronok sangat hari tu. Cuma Pegawai tu cakap lama sangat lah. Abah kata lebih satu jam. Cikgu pun tak lama macam tu. Syawal pula dah bising nak makan. Kesian dia. Lapar sudah kali tu. Nasib baik abah dah bawa bekal. Dapat juga kami makan dulu.

No comments:

Post a Comment